دیگه دلم نمیخواد <body>
OBLIVIATE;
Home
Profile
Credits
دیگه دلم نمیخواد
یک شنبه 6 خرداد 1397برچسب:, | 22:37 | Elahe_alahverdi ϟ

نتیجه تصویری برای نامردا جدامون  کردن

دیگه دلم نمی خواد کسی حرفامو بشنوه...

دیگه دلم نمی خواد کسی اشکامو ببینه...

دیگه دلم نمی خواد بخندم...

دیگه دلم نمی خواد کسی بهم توجه کنه...

دیگه دلم نمی خواد تو اوج بدبختی یکی یارم بشه...

دیگه دلم نمی خواد احساس کنم کسی تو دنیا دوستم داره...

دیگه دلم نمی خواد به امید دیدن کسی از خواب بلند شم...

دیگه دلم نمی خواد به رویا دلخوش باشم....

دیگه دلم نمی خواد ادامه بدم.......

میدونی یعنی چی؟؟؟

یعنی رسیدم آخر خط....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: